QOTTT

Who'll be the Queen Of The Troubled Teens?

Wednesday, October 12, 2005

Actie!

Image hosted by TinyPic.com



Na alweer enkele maanden stilte, heb ik beslist om hier nu toch echt eens werk van te maken. Mijn probleem was al die tijd, dat ik niet wist wat ik met deze ene pagina op dat grote wereldwijde web moest aanvangen. Moest ik een fotoblog maken, een politiek blog (weinig waarschijnlijk, daar politiek me niet echt interesseert), een muziekblog, of moest ik gewoon bloggen over de onwaarschijnlijke dingen die ik meemaak?

Welnu, ik heb beslist me daar allemaal niets meer van aan te trekken, en te posten waar ik op dat ogenblik zin in heb. Vandaag een foto, morgen misschien een besprekinkje van "You Could Have It So Much Better". (Misschien ook niet, omdat ik er niet veel meer over weet te zeggen dan dat het een fantastische plaat is, en ik niet kan wachten tot 27 oktober.)

Maar updates komen er! Beloofd! Ik heb foto's in een rijtje staan, dus zelfs als ik morgen niet weet wat schrijven, kan ik jullie nog altijd een foto tonen. Deze foto is trouwens een foto van het standbeeld dat voor Schloss Charlottenburg in Berlijn staat. En ik ben er wel fier op, al zeg ik het zelf.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home