QOTTT

Who'll be the Queen Of The Troubled Teens?

Monday, May 10, 2004

Kinesis

De eerste post van m'n compleet vernieuwde blog... Ik vond de vorige lay-out wel mooier (flashier enzo), maar van deze zitten de comments geïntegreerd in de template. En da's wel handig enzo. Maar goed... Ik ga nu ook geen hele post vullen over de blogger vernieuwingen.

Na het linkje van deze collega-blogger voelde ik mij verplicht om eindelijk eens werk te maken van de eigenlijke verrijzenis van m'n blog. Maar omdat het al laat is, heb ik niet veel zin om met geleerde praat af te komen (al was het maar omdat ik dat sowieso niet kan, maar allez...) en zal ik jullie gewoon een fantastische band aanraden:


KINESIS - de officiële site
KINESIS - fansite die eigenlijk 10 keer beter is dan de officiële site (met o.a. MP3s van hun uitverkochte demos)

1 Comments:

Blogger Lieselotte said...

Snoodaard!!! :p

May 11, 2004 9:42 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home